dilluns, 19 d’abril del 2010

Sin tapujos!

Ja està bé d'anar en metàfores! No he fet aquest bloc per poder expressar el que sento???? Doncs així perquè estic fent l'imbècil escribint sobre finestres que s'obren i que es tanquen, sobre records al tren i llunes???
Sí, estic contenta, estic ilusionada! Per fi les coses em comencen a anar bé! Ja està bé d'anar plornat d'amagat, a les nits amb el coixí! S'ha acabat! Per fi puc tornar a riure, puc tornar a il·lusionar-me! Gràcies a tu. Tu mas fet tornar a recuperar les ganes de viure el moment. Tu m'has ajudat a tornar a sentir algo dins meu que em manté viva. Tu i només tu ho has fet! I més igual el que diguen, jo sé que anirà bé!
No se si dir que m'estic enamorant, però el que sí tinc MOLT clar és que vull estar al teu costat!
Perquè m'encantes i ho saps! J*



Sigueu tant feliços com el vostre COR us deixi.

Gertrudis Pi.

4 comentaris:

  1. Hola :)

    Jajaja la veritat es que no sé ni com va això dels seguidors del blog però tranquil·la que ja m'aniré passant per aquí... Nus vemus!

    ResponElimina
  2. que contenta que estic! me n'alegro tant,... i que bona que ets!
    PD: l'escrit meleta Gertrudis!

    ResponElimina
  3. Así me gusta, sin tapujos!
    I que duri aquesta alegria!! :)

    ResponElimina