dimecres, 21 d’abril del 2010

Estic una mica cagada...

Sí! Estic cagada per tantes, tantes coses...! Si em poso a contar no acabaria mai. Són tantes les coses que en aquest moment em preocupen... tantes... Sóc vulnerable, excessivament crec, i el fet que es mate una mosca, ara mateix m'afectaria fins al punt d'arribara emocionar-me i estar tota la nit pensant-hi. Ara mateix sóc un full en blanc tirat a l'aire i que va al rumb que li marca el vent, sense control, desitjant caure en un camp verd i no a un riu o enmig de la carretera i ser trepitjat fins fer-se negre. Sóc més sensible del que jo m'havia imaginat abans. Crec que no sóc aquella persona freda, insensible, que ho volia tenir tot controlat, que no vivia el moment. Estic descobrint una persona nova, que m'agrada. Començo a sentir-me bé en mi mateixa. Tinc sentiments!!! Tinc sensibilitat!!! Tinc il·lusions!!! Al meu parer crec que tinc massa il·lusions per tot, per això sempre m'acabo pegant la patacada. M'il·lusiono des del primer moment, com aquesta vegada, i després em venen els cops de totes bandes, i sembla que hagi sigut una bleda, una il·lusa. Espero que aquesta nova Gertrudis no s'endigui cap patacada. M'he promés no il·lusionar-me ràpidament, pero... perquè enganyar-nos? Ja ho estic fins a les tranques!!! I no vegis la por que tinc! Estic més cagada que Armstrong quan va "anar" a la Lluna.


Us deixo un vidio fet per un concurs del programa "Divendres" de TV3.





Sigueu tat feliços com el vostre cor us deixi.


Gertrudis Pi

4 comentaris:

  1. En els meus moments d'autodestrucció jo també veig que jo tampoc sóc ni tan forta ni tan freda com em pensava, i que qualsevol cosa pot fer trontollar el meu món. Justament avui estava pensant en això, en les il·lusions. A vegades les odio tant... però en realitat no podríem viure sense elles.
    Tot i que ens acabem desil·lusionant hem de pensar que una altre vindrà :)

    ResponElimina
  2. Encara que ens il·lusionem i després ens enduguem la gran decepció... jo crec que és molt millor ser capaç de tenir il·lusions i poder disfrutar-les, encara que moltes vegades ens ho passem malament que no tenir il·lusions. Deu ser horrible no tenir il·lusió per res. Això és el que a mi em fa més por. Perquè, en que es convertiria la nostra vida? En res. En canvi, podem tenir moments bons i moments dolents, tots necessaris :)

    ResponElimina
  3. la indiferencia es jodida.. a veces la veo venir y le digo: quita, quita! y entonces me pongo a reir como una loca y luego a llorar como una tonta

    ResponElimina
  4. donde está tu novio nenaaaa???
    (m'estic pixant XDDDD)

    ResponElimina