dissabte, 24 d’abril del 2010

Relax, take it easy!!!!


En aquesta entrada no voldria ferir la sensibilitat de ningú, ni molt menys als/les fans de Mika. Només és que últimament he sentit a parla més de Mika que en tota la meva vida, i aquesta cançó em va perfecta per al títol. No dire res del grup perquè acostumo a ficar la pota dia sí dia també, així que només dic això. Bé, és un grup que m'agrada i està molt bé, això sí.

Doncs al què anàvem. La vida te l'has de prendre amb calma, sense presses de cap mena. Deixant que les coses vagin sortint per elles mateixes, sense forçar-les. Així és com aconseguiràs viure el moment i no preocupar-te pel que vindrà demà!


Una altra de les coses de les quals estic farta, són les etiquetes. Quina merda, les etiquetes!!! Per què tothom hem de pertànyer a una etiqueta en concret???? No podem ser, i ja està? (Per cert, el verb ser li encanta al Buenafuente, eh Anna?) És que si fem això, ja hem de ser això. Si diem tal, ja ens tocarà ser qual. Per què no centrem una mica el cap, siusplau??? Qui t'obliga a ser això, si fas allò??? Qui t'ho diu? On està escrit? No pots fer el que vulguis, amb la teva vida personal? No pots decidir tu qui o què ets??? Mira si estic farta de les p**** etiquetes que borraré les del meu bloc. No en vull veure ni una, jo***!!!


Sigueu tant feliços com el vostre cor us deixi.

Gertrudis Pi.

1 comentari:

  1. estic d'acord en el primer tema
    en quant al segon.. jo sóc més d'agafar una mica d'aqui i una mica d'allà i així tenir moltes etiquetes a la butxaca per poder mostrar la que vulguis en el moment que vulguis, o no?
    un petó reina!

    ResponElimina