dijous, 1 d’abril del 2010

Aire pur.

Durant els dies de tempesta tanquem les finestres per a què no entre aigua ni vent. Però després de passar el temporal, tornem a obrir els finestrals per a què l'aire pur d'un nou despertar inunde el nostre dia a dia.
Jo vaig haver de tancar els porticons de la meva finestra en clau i pany ara farà 3 mesos exactament avui, i estic orgullosa de la meva decisió. Per la meva finestra només entrava basura, i això m'embrutava a mi. Així que vaig decidir tancar-la per una llarga temporada. El problema és que si no llences la clau ben lluny, sempre hi ha algú que pica per entrar i acabes obrint-li. És aire nou, aire renovat, aire alegre i pur... Abans de que vingue la tempesta, el deixaré entrar...


Sigueu tant feliços com el vostre cor us deixi.

Gertrudis Pi

1 comentari: