dijous, 18 de març del 2010

Rara avis... o en perill d'extinció?

Així és com em sento avui. Una espècie a mig camí entre persona i el no res. No sé si és una etapa, un moment, uns dies, o això ha de durar eternament. Jo que sempre m'he pensat que era una persona del més normal, que sempre seguia el ramat d'ovelles (cosa que em feia sentir despreciable), i ara m'adono que no hi encaixo en aquest ramat. No m'agrada fer el que fa tothom, m'agrada la sol·litud (moderada), m'agrada veure que faig coses diferents de la resta, però... saber que no encaixo en cap ramat, en cap??? Estic mancada de qualsevol qualitat que em pugi fer pertànyer a un ramat. No tinc res propi que m'identifiqui.
Em manca criteri per a tot, em manca personalitat, em manca força de voluntat i empenta.
Quan a una persona dèbil, físicament parlant, li pegues un copet a l'esquena trontolla tota, fins i tot pot arribar a caure. Doncs quan una persona és dèbil mentalment, passa el mateix.
Així estic jo ara, trontolla que trontollaràs, aguantant-me a les parets per no acabar de caure del tot, perquè llavors igual no hi ha marxa enrere.

Vosaltres que podeu, sigueu tant feliços com el vostre cor us deixi. (permeteu-me que avui no posi coloraines, estic una mica negra)

Gertrudis Pi.

5 comentaris:

  1. Mai m'he arribat a sentir d'aquesta manera, però t'asseguro que sé què és estar dèbil mentalment. No pateixis, en aquest ramat som uns quants.

    ResponElimina
  2. jo també em sento petita alguns dies.. pero ja veuras com aconseguiras treure un somriure un altre dia menys pesimista. tots volem ser diferents pero a tots ens agrada trobar-nos algú una mica igual, oi?

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Ningú va dir que fos fàcil...si això és el resultat d'un mal dia, d'acord. Però no et sentis així demà perquè al fons saps que no ser de cap ramat és tenir criteri propi. Saber dir que no ets com el ramat evidencia la teua fortalesa, no la teva debilitat. Gertrudis, trontolla si no hi pots fer més, però no caiguis, mai!

    ResponElimina