dimecres, 17 de març del 2010

Home anglès a Nova York

Avui us presento la canço "Englishman in New York". Aquesta cançó, tot i sonar-me abans, la vaig descobrir ahir a la nit en un concert de soul i jazz, on un cantant, un contrabaix i un saxo en van fer una versió fantàstica. Hem va emocionar, la cançó clar està, però també el concert. Un concert especial, en gent especial, el lloc especial... En el moment que vaig sentir com el contrabaix començava a tocar la cançó "Everey Breath You Take" acompanyat de la guitarra em vaig desfer. Allò era màgic, aquella sensació era indescriptible. Només ser que m'hagués quedat allí tota la nit!

Bé, l'home anglès. L'home anglès que se sent com un alien a la ciutat de Nova York. A l'autora d'aquest bloc li encataria fer aquest viatge i sentir-se extranya en un lloc, i disfrutar d'aquesta sensació. Però... què millor que enlloc d'anar sola, anés acompanyada? Bé, ja no demanarem tant, sabent qu res d'això serà possible.

http://http://www.youtube.com/watch?v=BMXCPANHeYM
Disfruteu de la cançó, i recordeu... Sigeu tant feliços com el vostre cor us deixi.


Gertrudis Pi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada