diumenge, 3 d’octubre del 2010

"F": Felicitat

Avui estava pensant en la felicitat. No sóc filòsof ni pensador, però sí sóc una persona en opinió. En opinió pròpia, meua i de ningú més. Esperitualment parlant, tinc cor, i per tant tinc sentiments.La majoria són bons, però alguna vegada en surt algun de dolent, que tothom tenim i que no el descobrim fins que no gosa sortir.
Aquest cop m'ha sortit l'odi. Un odi cap a una persona coneguda. Abans hi havia amor, i ara s'ha convertit en odi. Serà cert el refrany "de l'amor a l'odi hi ha un pas", en aquest cas seria "de l'amor a l'odi hi ha una nit".
Dic això perquè no sempre desitgem la felicitat de tothom, o no en el meu cas. No desitjo la teua felicitat, gens ni mica. Desitjo que et vagi malament, sí! Ho desitjo amb totes les meves forces!  Segurament d'aquí un temps ja no serà així. És més, segurament d'aquí un temps jo ja no t'odiaré. És més, segurament d'aquí un temps ja ni em recordaré que existeixes, per tant tampoc t'odiaré.
La felicitat, amics, no sempre porta un somriure dibuixat a la cara.


Sigueu tant feliços com el vostre cor us deixi.

Gertrudis Pi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada