dimecres, 6 de gener del 2010

Estic torejada, ai! enrabiada!

Doncs sí: estic totalment fora de mi. Fent un treball per a la universitat sobre el tractament d'una notícia en diferents mitjans de premsa escrita, he hagut de llegir els articles corresponents a l'abolició de les corrides de bous a Catalunya. Deixant de banda el meu posicionament, que després de fer aquest treball no en tinc cap dubte, el que he llegit m'ha indignat. No estic parlant de la manera d'escriure de cada diari, que també si tenim en compte l'ABC, sinó que més aviat m'han indinat les declaracions de les penyes madrilenyes taurines. Després de considerar-nos 'antitaurins talibans', 'incongruents', ens anomenen (als catalans) 'estrangers', i cito textualment: "Els hauria de fer vergonya als que han promogut això que vinguin estragers a donar-nos lliçons sobre la festa". Així parlava el president del Club Taurí de Madrid. Suposo, i ara si que hem posiciono, que no cal declaració més 'clara' per posar-nos tots els catalans en contra d'aquesta 'animalada' que es fa dia rere dia a les places de bous de l'estat. I si tal com diu aquest president, els catalans som estrangers, que s'afanyin a posar-ho als nostres DNIs!

Sigeu tant feliços com el vostre cor us deixi!

Gertrudis Pi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada